11.4.09

Φταίει το ΠΑΣΟΚ; Ναι, φταίει....


Με αφορμή την προηγούμενη ανάρτηση μου, στην οποία γράφω ότι ο νόμος περι ευθύνης υπουργών είναι νόμος-έκτρωμα και τον χρεώνεται το ΠΑΣΟΚ, αφού επί δικής του κυβέρνησης πέρασε από τη Βουλή, έλαβα 4 μηνύματα στο κινητό μου αλλά και στο λογαριασμό μου στο facebook, τα οποία σε γενικές γραμμές με κατηγορούσαν ότι τα λέω εκ του ασφαλούς και ότι η ΝΔ έχει κάνει τόσα και εγώ βρήκα να πω για το ΠΑΣΟΚ, όπως δηλαδή κατηγορούσα εγώ τον Λαζόπουλο προχθές, κατηγορούσαν αυτοί εμένα...

Ωστόσο δεν είναι έτσι και όσοι διαβάζετε τα κείμενα μου ξέρετε ότι η κριτική μου στην κυβέρνηση είναι μόνιμη και όχι ανάλογα με το που φυσάει ο άνεμος. Δεν παίρνω γραμμή, και αυτό ίσως είναι και το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του blogging...

Για να είμαι όμως σωστός δεν έχω παρά να επισημάνω και τις ευθύνες των προήγουμενων κυβερνήσεων. Χαρακτηριστικότερα παραδείγματα είναι 2 νόμοι πάνω στους οποίους έχει γαντζωθεί η ΝΔ και εξακολουθεί να κυβερνάει (sic) αυτόν τον τόπο. Ένας είναι ο νόμος περι ευθύνης υπουργών και ο άλλος είναι ο νόμος περί ασυμβίβαστου...

Σήμερα λοιπόν που αναζητάμε ευθύνες, και που το ΠΑΣΟΚ επιτίθεται προς όλα τα μέτωπα, στρατηγική που έχει αποδόσει στο παρελθόν, καλό θα ήταν να διευκρινίσουν στην Ιπποκράτους ότι την ευθύνη για τα νομοσχέδια του κόμματος, την τελική συνολική ευθύνη, την έχουν οι συνταγματολόγοι του, κυρίως δε ο άνθρωπος που θα ένωνε την παράταξη, αφού παραλίγο να την διαλύσει...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Προσωπικα δεν πιστευω πως ειναι θεμα συνταγματολογου. ο συνταγματολογος, το πολυ να αφηνε ενα παραθυρακι ανοιχτο (σαν εξοδο κινδυνου). Ειναι καθαρα θεμα πολιτικης. Ποιος χαραξε αυτη την πολιτικη στο ΠΑΣΟΚ; Ο Βενιζελος; Δε νομιζω. Απλα κατ'εμε, βλεποντας το τελος της διακυβερνησης τους να'ρχεται, εθεσαν εαυτους πανω απο το Νομο.
Οι επομενοι δε, εχοντας ως κοινο μυστικο τις προθεσεις τους εποιησαν την νησσαν. Ετσι δεν αλλαξαν τον νομο, δεν πηγαν κανενα ΠΑΣΟΚο υπουργο (ή και Πρωθυπουργο) σε Ειδικο Δικαστηριο, με τον φοβο πως αν κανουν κατι τετοιο, δε θα μπορουν να κανουν τα ιδια με τουσ προκατοχους τους.

Επισης πιστευω πως το ΠΑΣΟΚ ανοιξε τωρα το θεμα, γιατι το βαρος της ευθυνης που του αναλογει (σε συνδυασμο με την μνημη του της κοινης γνωμης (που δεν εχει γνωμη) αλλα και την απιστευτη ανυπαρξια της ΝΔ που καθιστουν ως "μονοδρομο" το ΠΑΣΟΚ) σε σχεση με τη ζημια που θα προκαλεσει στην ΝΔ ειναι ελαχιστο. Γι'αυτο δεν εθιξε το θεμα μεχρι τωρα.

Τάσος